Badmintonclub Molenhoek

Badmintonclub Molenhoek is een club van recreatieve badmintonners van alle leeftijden, en een club met zowel beginners als gevorderden. Gezellig en relaxed spelen gaat bij ons boven alles. Wij verwelkomen graag iedereen die een paar keer kosteloos mee wil doen om te ervaren hoe leuk het is.

Op de speelavond worden wedstrijden gespeeld door per partij informeel wisselende deelnemers, iedereen speelt met iedereen. We beschikken over voldoende banen, op de bank zitten hoeft niet (maar mag natuurlijk wel, voor wie dat even wil). We hebben geen trainers en staan niet ingeschreven bij een bond, waardoor de kosten relatief laag zijn. Zo is badmintonnen bij Badmintonclub Molenhoek niet alleen gezond maar ook heel betaalbaar.